Saturday, November 23, 2013

TBS Shower Gels {Moringa, Olive, Pink Grapefruit}~

@ 10:30 PM
Gecenlerde bu postta Tbs urunlerine mesafeli oldugumdan bahsetmistim degil mi?
Unutun lutfen! Soylediklerimi aynen geri aliyorum.
Ayak bakim urunlerinden memnun kaldigim icin 1-2 gun once tekrar ugradim (ugramaz olaydim). Tuketime oyle cok katki yaptimki bir kac kere daha yapsam kucuk bir ulkenin ekonomisini kalkindiririm o derece. Kart ekstresinde toplu halde gozukmesin diye 2-3 ayri seferde ve farkli kartlardan cektirdim kasiyere, yoksa mazallah adamin kalbine inerdi.Untitled photo (Flickr Studio edit)Neyse, o gun pek cok aldiklarimin arasinda bu duş jelleri de vardi. Ben hepsinden memnun kaldim. Bana gore hepsi ayri guzeldi. Robby greyfurtlu olan haric hepsini sevdi. Greyfurtlunun kokusu kullanilmis dizel motor yagina benziyormus. O koku neye benziyor bilmedigim icin fikir beyan edemeyecegim. Bana gore biraz sekerli bir meyva kokusu. Belki biraz agir ve yogun greyfurt kokusu diyebilirim. Sabahlari dus aldigimda kullanmayi seviyorum. Daha bir uyanik, daha bir dinamik hissettiriyor bana kendimi. Yine de denemeden almayin derim cunku degisik bir koku gercekten. Cok sevebileceginiz gibi nefrette edebilirsiniz.

Moringa harika bir cicek kokusu ama oyle bayim bayim bayacak kadar yogun degil, ayarinda. Cok ozgun bir kokusu yok. Daha once kullandigim pek cok cicek kokulu duş jeline benziyordu ama yine de bir tik otedeydi sanki. Insani sakinlestiren rahatlatan bir hali var. Cicek kokusu sevmeyenlerin bile sevecegini dusunuyorum.

Eger bu blogu tesadufen okumuyorsaniz, zeytin kokulu krem, sabun, duj jeli vs. buldugumda affetmeyip aldigimi biliyorsunuzdur. Bu seferde oyle oldu. Mis gibi yabanil ot kokuyor. Cayir cimen, dag bayir sevmem ama kokusunu severim. Ege'ye Akdeniz'e ne zaman tatile gitsek annemler yaylaya giderdi ve beni de zorla cikarirdi. Simdi olsa yine ariza cikaririm ama kokusunu doya doya icime cekerim. Yani ben bu dus jelini her turlu severim cunku benim icin o memleket kokuyor, tatil kokuyor.

Hepsinin yapisi (bana gore) ayni hemen hemen yogunlukta ve hepsi de  geride hos bir nemli his birakiyor. 750 ml'lik jumbo paketleri $15. TBS'deki tum diger urunler gibi bunlarda biraz fiyatli ve verdigim paranin karsiligini aldim mi bilemiyorum.

Bu aralar uyanik kalmaya ihtiyacim oldugu icin en cok onu kullandim. Bitince tekrar almayi dusunuyorum cunku piyasada buna benzer kokulu bir duj jeline pek rastlamadim. Digerlerini n'aparim bilemiyorum. Cosarsam alirim belki, bakalim...

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review