Wednesday, November 13, 2013

Kış güneşi {winter sun} ~

@ 12:06 AM
Şu blogda hanim kadin cizgimden kaymamak adina bu basligi attim ama esasen bu gunes bildigin ahmak donduran guneşiydi.
Allah'ım neydi o soguk öyle? Uzun zamandır bu kadar üşümemiştım.
Evin camları kocaman oldugu ve ıçeriye vuran güneş odaları müthış ısıttıgı için anlamamışım.
Ögleden sonra dışarıda yapmam gereken bir kac mecburi için çıktım ve 1 saat içinde dönmeme ragmen dondum.

Birrrr!!!!
Cold! It is so cold! So much for november! 
I had to go out for few things I had to do this afternoon, and I wish I never went out.Untitled photo (Flickr Studio edit)
Güneşin vurdugu yerler dışarıda da normaldi aslında ama gölge dün yagan kar buzla doluydu. Allah muhafaza aksam yürüyüse falan çıksak siyah buzda kayar düşer bir yerımizi kırarız. Öyle sinsi öyle beter.

Sunny parts of the streets was fine actually. The problem was shadow.
Shadow was icy, shadow was dangerous. 

Zavallı scooter'ımla motorsikletimin üzeri de kar olmuş zaten. Ona da ayrıca bir içlendim, üzüldüm.
Höööfff ben bu günu sevmedim.

My poor scooter and motorcycle! I babied my scooter whole summer and now it is so sad that I have 
to leave it out in this cold. :(

Boyle sonbahar mı olur?

It wasn't fall I was dreaming
Untitled photo (Flickr Studio edit)
Sonbahar dediğin böyle olur

Fall I was dreaming looking more like this:Untitled photo (Flickr Studio edit)
I mean, nice and romantic, not icy and freezing. 

Unfortunately the only way to have that "romantic fall look" applying filters.
Such a bad destiny! 

Tabı biz bunu anca filitrelerle görebiliyoruz. 

Bu arada o yolun ortasında gordügünüz yuvarlak rogar kapagı yada mazgal degil, buz kutlesi :| 

Rakamlarla konuşmak gerekirse gündüz -6, geceyı varın hesap edın. Zira an itibariyle donmaya devam ediyorum. Üşümekten kitabıma bile odaklanamadım, ondan bloga sardım.
Neyse, ben bir okuma denemesi daha yapayım. Belki o sayede uykum gelir.
Bye bye...



Ps. Amerikali arkadaslarim blogumu okumak istedikleri icin Ingilizce de yazmaya basladim ama ceviri yapmayi sevmedigim icin kafama gore icimden geceni yaziyorum. Dahasi konusur gibi yaziyorum. Dolayisiyla dil bilgisi ve kelime hatalari yapiyor olabilirim. Neticede cogu zaman aksamin kör saatinde kafam kazan gibi oldugunda blogla ilgileniyorum. Bilginize...

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review