Wednesday, November 6, 2013

Pek begendim~

@ 6:14 PM
Hayat sokaklarda guzel bence. Ozellikle de evde geçirdigim bir günden sonra bunu daha iyı anladım.

Her beğendiğimi almasamda şehirde dolaşmak mağazalara gitmek cok keyifli. En azından benı mutlu ediyor. 
Geçenlerde yine boyle carsi pazar gezesim geldi ama bir alis-veriş modumda degıldım. Daha dogrusu dışarı da hava superdi ve mall'da hemen hemen her şey kışlıktı. Mevsim geçislerınde oluyor boyle şeyler. Bluzumle boncuk boncuk terlerkende atkı-bere almak gelmıyor ınsanın içinden açıkçası.
Oyle baktım,baktım çıktım haliyle.
Yine de begenip daha sonra belki alirim diye düşündüklerimin fotografini cektimki, unutmayayim.

3ec57702-1db9-42a7-8146-01ce67f5c522
Orgu yun berenin icine polar bir parca kumas dikildigini ilk defa gordum. Kulaklari daha bir sicacik tutması ve kaşındırmaması acısından harika.
DIY sever yetenekli bayanlar için yapılabilir bir DIY fikri de olabilir.
5cec1859-f79d-49ba-a6c6-f104df5810da
Kulakli sapkaya bayilkdim. Yeni mantomun rengine gore bir tane edinmeyi dusunuyorum.
9a8b5211-fe78-4e81-ab84-e2358266740c
Son 2 kıştır pek moda oldu turban takmak.
Bana yakışmaz dıye dusunuyordum ama yanılmışım.
Pek begendım. Bır de kaşındıran ipten olmasaydı, tam olucakmış. Almasam da ormeye karar verdım.

Untitled

Bir gunde boyle gecmiş gıtmiş...
Şimdi o çorapsız ayakkabı giydigim günler hayal gibi...
Ahhh... Yazı özledim...






0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review