Tuesday, July 9, 2013

Cath Kidston Hand Cream~

@ 1:18 AM
Cath Kidston hand cream
Cath Kidston'in tabagina canagina cok ozenmis ama melamin oldugu icin annemin ve sevgilimin karsi cikmasi nedeniyle alamamistim. 
Belki bu ara piknik ve balkonda kullanmak icin almayi dusunuyorum ama bakalim kismet...  Hele bir tasinalim da...

Gecenlerde TjMax'de o kadar ozendigim markanin el kremini $5'a gorunce el kremine hic ihtiyacim olmadigi halde dayanamadim. 
Sus olarak duracak bile olsa problem degil, alirdim. :)
Yine de kullanilabilir guzellikte olmasi hosuma gitti.

Eski di$ macunlari gibi metal tupte olmasi, 
Uzerinde Wild Flowers (kir cicekleri) yazmasina ragmen bana gore hafif gul kokmasi,
Ellerimde yapis yapis his birakmadan nemlendirmesi ve o nemli hissi uzun sure korumasiyla gonlumu fethetti.

Her ne kadar metal tupte olmasi hosuma gitse de tamda bu sebepten cantada tasimak icin ideal bir el kremi degil. 

Iceriginde Shea yagi, gliserin, E vitamini ve tirnaklari guclendirmesi icin panthenol varmi$.
Parabenler ve Sulfat yokmu$.

Limited edition olmasa kesinlikle surekli kullanirdim. Amazon'daki fiyatlarini gordukten sonra TjMax'te hala varsa kalanlarin hepsini toplamayi dusunuyorum. 


0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review