Wednesday, July 17, 2013

Art Fair Fest #1~

@ 4:33 PM
Art Fair Fest (yada Sanat Fuari Festivali) Chicago'da yapilan onlarca festivalden yalnizca biri. Diger Sanat Festivallerinden farki Sanat sanat icindir anlayisindan ziyade sanat insan icindir yada benim tabirimle sanat satmak icindir mantigini baz almis olmasi.

Oldukca buyuk bir festivaldi ve cok sanatci katilmisti. Pek cok sanatci resim cekmek notu asmisti ama begendiklerimi caktirmadan cektim. :)

Gecen hafta bu festivalle alakali uzun bir post geleceginin sinyallerini, yine festivalde gordugum ve becerikli hatunlarin yapabilecegi bir DIY projesinden bahsederken burada vermistim ama festival cok doluydu, ve ben 2 kez gitmistim haliyle cok fazla fotograf cekme imkanim oldu.
Neticede interneti kotali kullanan okurlarimi da dusunerek, postun acilmasini bir parca kolaylastirmak adina bolumlere ayirmaya karar verdim.

Ilk bolumde sanat deyince ilk aklima gelen yagli boya tablolar 
aff
Bu ressamin renkleri kullama sekline bayildim.
aff
aff
Daha modern cizgiler
Evimin oturma odasina koymak isteyebilecegim tarzdalar.
aff
aff
Fil ve trenlerin tablo olduguna inanmak ne zor degil mi?
Tipki fotograf gibi...
Cok gercek...
aff
aff
aff

Beklemede kalin, devami gelicek....




0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review