Saturday, February 8, 2014

The Body Shop Shea & Vineyard Peach Body Butters~

@ 4:54 PM
Gozume, kasima, yuzume pek guzel bakarim da i$ elimi ayagimi, kolumu bacagimi, vucudumu nemlendirmeye gelince pek bir tembelimdir.  
Surekli el kremi almama ragmen hep unuturum kullanmayi.
Bir kac ay once beni bu unutkanligimdan vazgeciren kremler buldum, mutluyum :)
TBS'in body butter'lari yogun nemlendirici ozelligi ve muhtesem kokulariyla beni benden aliyor. Surmeden edemiyorum.
Vineyard peach adindan da anlasilacagi uzere seftalili ama oyle yapay bir seftali degil. Bildigin meysiminde cikan, yazin sicagin altinda pazarda satilan, zaman zaman uzerine sineklerin geldigi, yurdumun organik seftali kokusu. Oyle guzel oyle dogal.
Ben ki$in kullaniyor olsamda, aslinda o yaz kokusu. 
Her surdugumde serinlemis hissediyorum. Hem insani canlandiran, harekete geciren bir duygu veriyor. Icime bir dinamizm geliyorki sormayin :)

Bir koku insana bunlari hissettirebilir mi? 
Hissettiriyor iste! 
Nasil oluyor anlamiyorum ama oluyor. 

Shea ise cok farkli, o daha kakolu bir koku sanki ama tam olarak degil gibi de. 
Degisik kendine has. 
Digerinin tersine icimi isitan sicacik bir koku.
Ki$ gunu yatmadan evvel sur, koklaya koklaya uyu kokusu :) 
O kadar sevdim ki, battal boy aldim. 
Chicago'nun upuzun kisinda anca yeter.

Her ikisinde de nemlendirme super. 
Gunde 1 kez kullanmam yetiyor. 

Fiyat konusunda ise malesef cok cuzdan dostu sayilmazlar ama uzun sure kullanildigini dusunecek olursak, gayet iyi. 

Bugunlerde body butter almayi dusunuyorsaniz tbs'e bakin derim. 




0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review