Saturday, February 8, 2014

Karda tek basima~

@ 11:46 PM
Gecen gun baktim disarida hafif hafif kar atistiriyor (ki artik bu ilginc bir olay olmaktan cikti. Gun asiri yasadigimiz bir rutin halini aldi). Havada nispeten ilik (-5 falan), ve sonraki 2-3 gun asiri soguk (-25, -30 civari) disari cikmaya karar verdim. 
Aslinda ilk basta carsida dolasmayi dusunuyordum ama sonra vazgecip rotayi parka cevirdim.  
Normalde tek basima parka gitmeyi sevmem ama bu sefer nasil olduysa gidesim geldi.
Assagi indigimde, sitenin bahcesi bu haldeydi. 
Burasi boyleyse parkta en fazla ne kadar kar olabilir ki dedim (kendi kendime)
Boyle de yagmiyordu ayrica.
Hafif hafif, usul usul, tatli tatli atistiriyordu.

Kar botu giymemistim. Yukari cikip degistirme sansim vardi ama degistirmedim.
Ah benim akilli (!) kafam!

 Parka gittim. 
Vaziyet bu!
Bildigin diz boyu kar!
Geri donmedim tabi bata cika gezmeye devam ettim.
Bu kadar soguk olabilecegini hic ummadigimdan kokos eldivenlerimi takmistim.
Sadece ayaklar degil, ellerde dondu haliyle.
Ne ki guzel oldum!
Park guzeldi ama sevdim.
Sehrin icinde boyle bir park cok rahatlatiyor insani.
Cayiri cimeni, tabiati sevmeyen ben bile boyle hissediyorum.
Kopeklerini gezdirmeye cikanlar, kosanlar vardi.
Umdugumdan kalabalikti aslinda.
Haftaici karli bir gun icin fazlaca kalabalik bile diyebilirim.
Gecen gun gol kiyisinda 4 sarhos Japon'un golun uzerindeki buzlarin uzerinde oynarken buzun aniden kirilmasiyla gole dusup olmeleri nedeniyle gole giden tum kopruleri kapatmislar. O yuzden dolasirken kendimi parkin otoparkinda buldum.
Oradan da bata cika geri donebildim. 
Altin vurusu bu kaybolus yapti diyebilirim sanirim.
Cunku coraplarim o esnada islandi :( 
Yine de devam ettim dolasmaya.
Usuyen, hatta buz tutan ayaklarimi yok varsaymaya calistim.

Usumem dayanilmaz bir hal alinca, havada kararmaya baslayinca eve donmeye karar verdim. 
Kar yagarken gokyuzunde gunesin olmasi ve ayni zamanda havanin asiri soguk olmasina defalarca taniklik etsemde hala sasiriyorum. 
Batarkende boyle guzeldi.
Eve dondum. Bir hiz uzerimi degistirip, sicak kiyafetler giydim. 
Normal bir insan pijamalarini giyer, cayini alir, kitap okur degil mi?
ama kurtlu bir insan uzerini degistirir, tekrar sokaga cikar.
Bende oyle yaptim. 

Guzel bir gundu.
Bir benzerini de bugun yasadim.
Onu da sonra anlatirim.



0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review