Saturday, February 1, 2014

Kokos eldivenlerim~

@ 11:08 PM
Bu aralar malumunuz hamaratlikta sinir tanimiyorum.
Bir yemekler, bir dikisler, orguler aman sabahlar olmasin! 

Bir aksam oturuyordum. Baktim elim bos, bir garip hissediyorum.
Eldivenlerimde karsidan goz kirpiyor.
Evi biraz e$eleyince bu pullari buldum. 
Kim bilir nereden, ne zaman soktum hatirlamiyorum bile.

Aldim sabunu elime once bir model cizdim. 
Elimdeki pullari goz karari yari yariya ayirdim. Artsin istemedim acikcasi.
Sonra basladim islemeye.
Ortaya boyle bir sey cikti.
Biraz zaman alan bir proje ama sonuc icin deger bence.

Nasil olmus?
Begendiniz mi?




3 comments:

Melislicious said...

wowwwwww harika olmuşlar! ne güzel işlemişsin, baya da sık sık özenli işlemişsin, çooook beğendim ben ellerine sağlık:))))
sevgiler

j.d. said...

Vay canına!! Tek tek uğraştın ha.. Bayaaa hamaratlığın üstünde belli :) Pullu, simli, parlak şeylere bayılırım, bu eldivenlere de bayıldım tabi ♥

Unknown said...

@melislicious @j.d. tesekkur ederim :)

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review