Saturday, February 8, 2014

Revlon Ritzy~

@ 10:53 PM
Ipek tirnaklarimi yaptirdigimdan beri tirnalarima daha bir ehemmiyet verir oldum.
Ojesiz, manikursuz gezmiyorum artik.
Pacozluga son! 
Gun bakimli olma gunudur :)
Ki$in koyu renk ojeleri seviyorum. Hele bir de icinde sim, pul, vs. bilumum kokos sey varsa tam benlik.
Revlon Ritzy'i gorur gormez dusunmeden aldim. 
Cok da memnun kaldim. 
Surumu cok kolay. Hic ugrastirmiyor ve hemen kuruyor.
Tek katta grimsi bir renk alsada bence yeterince sim ve pul birakiyor. 
2 katta ful kapaticilik ve tam bir sim bombasina donusuyor.
Kalicilikta 10 numara 5 yildiz!
Omru hayatim boyunca bir ojenin 6 gun boyunca tirnagimda durdugunu hic hatirlmam.
Tarihte bir ilk!
7. gun SIKILip sildim.
Yoksa hala gitmeye niyeti yoktu. :)

Silerken biraz zorlandim gerci ama olsun.
Aliminyum folyo yontemiyle nispeten kolaylasti biraz.

Revlon'un her ojesi boyle mi bilmiyorum ama bu ojeden sonra baska ojerini de deneyecegimden eminim.
Yeni yaptigim kokos eldivenlerimle de pek uyumlu oldular.
Bu havada parmaklarimi koruyan eldivenleri tercih etsemde arada bir boyle uyumlu olmak hosuma gidiyor.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review