Monday, August 12, 2013

The Story of Atlantis and the Lost Lemuria

@ 7:18 AM
Son gunlerde vaktimizin cogunu yeni evin muhtelif yerlerini kirip yapmakla geciriyoruz. Arta kalan zamandada ne bir seyler izlemek ne de internette takilmak gelmiyor icimden.
O kadar insaat gurultu, patirtisindan sonra hic bir ses duymak istemiyorum. 
Tek istedigim sessizlikte kafa dinlemek.
Haliyle sessiz bir aktivite olmasi itibariyle kendimi kitaplarima verdim.
Cokta iyi oldu. Uzun zamandir isteyip okuyamadiklarimi okumaya basladim.

Yuksek ogrenimimin genis bir kisminda tugla gibi kitaplari devirdigimden olsa gerek ne kadar okumak istesemde motive olmakta zorlaniyordum. 
Mezun oldugumdan beri ilk defa bu aralar aktif bir sekilde okumaya basladim. Sadece gerekli olduguna inandigim icin okumanin otesine ilk defa bu aralar gectim.
Mutluyum :)
 Dinlenme zamani ☕ Atlantis'i okuyorum
En son Atlantis ve Mu 'yu anlatan kitabi bitirdim. 
Acikcasi cok uzun bir kitap olmamasina ragmen cok zorlanarak okudum. Dili cok kuru ve SIKIci geldi. 
Bitirmemin sebebi yarim okunmus kitap sevmemem diyebilirim. 
Bazen cok bunaldigim icin araya baska kitaplar bile aldim ve onlari okudum. 

Herseyden evvel, bir kere yazar cok irkci!
Ilk bolumde surekli Mogollarin Atlantis'le hic baglantisi olmadigini tekrar tekrar yazmis. Ifadelerinde hafif bir assagilama tonu hissettim. Rahatsiz ediciydi. 
Dahasi yazdiklarini bilimsel yada tarihi verilere guya dayandirmis ama kaynaklarin guvenilirligi tartisilir. Zaman zaman Adnan Hoca'nin fosillerle alakali anlattiklarini cagristirdigi kisimlari bile oldu. 
Mu'yu da cok yuzeysel ve din felsefesiyle iliskilendirerek anlatmis. 

Kindle versiyonunda haritalarin olmamasi ayri bir problem. 

Anlatim dilinin gunumuz Amerikan Ingilizcesinde az kullanilan kelimelerle olmasi akicilik acisindan kotu bir durum ama yeni kelimeler ve ifadeler ogrenmek acisindan iyi oldu. 

Genel anlamda ben Atlantis hakkinda okumak istediklerimi okuyamadim. Yine de bunlar benim kisisel goruslerim, okuyanlar arasinda begenenler cok olmus.  Ilgilenir indirmek isterseniz burada

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review