Tuesday, August 13, 2013

Sena Sultan Sac Bakim Yagi~

@ 12:23 AM
Sena sultan

Kuzenim 1-1,5 ay kadar once Chicago'ya gelirken burada cok daha zor bulundugu ve pahali oldugu icin Elseve sac bakim yagi getirmesini istemistim. O da 3 sise Elseve ve bu yagi getirmis. Satici bundan cok daha memnun kalacagimi soylemis. 

Iceriginde zeytin, bagdem, susam, defne gar, corekotu, menekse, hindistancevizi, ceviz, biberiye, kekik, cam terebentin, papatya ve mersin yaglari var. 
Dogal olmasi hosuma gitmedi desem yalan olur. 

Yikandiktan sonra saca sIkIp, tarayacakmisiz. 

Aynen dedigini yaptim. 
Aman Allah'im!
Saclarim kafama yapisti!
En ufak bir hacim yok.

Neyse, o gun oyle idare ettim ama bir daha yok. O sekilde asla kullanamam. 
Kivircik sacli olsaydim, belki ama duz sacli biri icin mumkun degil!
Ayrica kokusunu da sevmedim. Kotu degil belki ama bir garip. Bir kere ben daha parfumlu, guzel kokulu urunleri seviyorum. Bu bana fazla dogal geldi. 

Genellikle bir seyler ise yaramadiginda, yada urunden istedigim sonucu alamadigimda onu ise yarar hale getirmeye calisirim.
Bu defada oyle yaptim.
Artik banyodan bir kac saat once uclarina fisfisliyorum. 
Sonra banyo yapiyorum. 

Daha oncede burada yazdigim gibi sacima o kadar cok bakiyorum ki, artik hangi bakimin ise yaradigini, fark yarattigini anlayabilecek halde degilim. 
Yinede bu kadar dogal yag karisiminin ise yaramamasi mumkun degildir diye dusunuyorum. 

Aranizda deneyen varsa nasil kullandiginiz, ne sekilde sonuc aldiginizla alakali goruslerini bilmek isterim. 


Simdilik bye...

1 comments:

Blogcu Sultan said...

daha önceden hiç kullanmadım ama benim saçlarımda düz olduğu için o zaman banada fayda etmez...

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review