Friday, August 23, 2013

kalemler~

@ 2:11 AM
kalemler~
Yeni kalemlerim!
Nasillar?
Kursun kalem gibi gozukuyor ama aslinda uclu kalem onlar.
kirtasiye meraklilari icin yenu degildir muhtemelen ama bana cok degisik, cok orjinal geldiler.

Mezun oldugumdan beri ilk defa bugun Home Good's'da kalem, defter, vs. kirtasiye reyonu ilgimi cekti.
Oysa eskiden ne cok severdim. Lisedeyken 2-3 gunde bir kirtasiye ugrardim. Renkli renkli kalemlerim, silgilerim, defterim vardi.

Universite okumak icin Amerika'ya geldikten sonra kalemligim tek duzelesti. Icerisinde ne gerekliyse o olmaya basladi.
tabi arada bir yine alirdim ama ayni tadi alamazdim.
Sanirim Turkiye'deki kadar buyuk ve cok cesitli urunlerin bulundugu kirtasiyeler yerine marketin bir reyonu olunca eskisi kadar ilgimi cekmemeye basladi.

Yeniden ilgilenmeye baslamam ilginc bir durum.
Okulu ozlemeye mi basladim n'aptim bilemiyorum.
Kanimca donme zamani yaklasti.
Bu kis sinavlara tekrar hazirlanmaya baslasam iyi olacak.
Yapabilir miyim bilmiyorum ama bir gun okula donmek istedigimden eminim.




2 comments:

Blogcu Sultan said...

kalemlerin çok güzel güle güle kullan :) buarada öğrencilik yıllarındaki gibi insan büyünce kalem alma hevesi gidiyor onun yerine bambaşka başka istekler vede arzular oluşuyor... Sanırım buda oanki hayat şartlarını onu gösterdiğin için olsa gerek...

serapla hayata dair herşey said...

Çok cici kalemler güzel başarılı sınavlarında sana uğur getirsin :)

Sevgiler...

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review