Wednesday, August 21, 2013

Rengarenk Nine West pabuclarim~

@ 8:22 PM
Gecen gun bir seylerin indirime girmis olabilecegini dusunerek Nine West'e ugradim. Gercektende bazi begendigim ayakkabilar indirimdeydi.

Untitled

Ama bunlara dayanamayip 3 rengini birden aldim. Dolayisiyla scooter'da baska ayakkabiya yer kalmadi. :)

Moda mi bilmiyorum ama bu tarz ayakkabilari seviyorum. 
Daha onemlisi bu aralar alis-veris modumdayim.
Bol miktarda elbise, canta ve baska ayakkabilarda aldim. 
Allah'tan havalarda iyi gidiyorda doyasiya giyip, tadini cikariyorum.

Kirmizi ve yesilini giydim bile :)
Derisini, ayagimda durusunu, rahatligini herseyini cok sevdim.
Belki sarisini anneme veririm. 
Henuz karar veremedim yada  o gelince begendigini alir. 
Belli olma, bakalim...

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review