Friday, May 24, 2013

Swai Fish~

@ 11:46 AM
$u ulkeye geleli onca yil oldu, yedigim baliklarin hic birinde aradigim tadi bulamadim. Burda daha ziyade somon, tuna, kedi baligi, kilic baligi, uzeri galeta unuyla kapli olan baliklar ve uygun fiyatli bir secenek olarak konservedeki baliklar cok daha populer. Galetali olanlari zaten asla yemem. Bana gore yagli, unlu berbat bir $ey. Bir iki kere yemeyi denedim ama hic balik tadi almadim. Sadece un ve yag tadi aldim. Dolayisiyla tamamen defterden sildim.
Konserve baliklara da hic ali$amadim. $a$irtici bir durum degil. Buraya gelmeden once, cok eskiden beri ton baligini da hic sevmezdim.
Tunayi ve digerlerini hala pek sevmesemde Somon guzel ama ba$ka bir ce$it guzel, aradigim gibi degil. Ben daha ziyade palamut, kinali barbun turu bir lezzet ariyorum. 
swai fillets
Gecen hafta sonu eve market ali$-veri$i yaparken sanirim sonunda buldum. Tam olarak olmasada, kesinlikle cok yakin. Dondurulmu$ yiyeceklerin bulundugu dolaplarda gorunce, uzerine baktim. Vietnam baligiymi$. Telefondan neymi$, ne degilimi$, Turkcesi ne demekmi$ diye aradim ama pek bir $ey bulamadim. Ne oldugunu bilmesemde, fiyati cok uygun, riske atabilecegim bir miktar oldugundan aldim. 1,5 kilosunu vergiler haric $12'di. Somondan cok cok daha makul bir fiyat. 

Dun bugulama gibi yaptim ve cok guzel oldu. O kadar ki bugun oglen tekrar canim cekti. U$enmedim bir daha yaptim. Gene pek guzel gitti.

Olur ha Amerika'ya gelir, caniniz balik cekerse Sam's Club'da bulabilirsiniz. Costco'da da olacagini du$unuyorum, zira genellikle ayni mallari satiyorlar. Daha kucuk bir paketi muhtemelen Wal-Mart'ta da vardir ama gittigimde tekrar bakicam. 

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review