Thursday, May 9, 2013

BassPro Outdoor World Store~

@ 1:45 PM
Tabiatla olan ili$kimden daha once pek cok kez bahsetmi$tim.

Dogayi, cayiri cimeni, koy hayatini  vs. sevmiyorum.  Hatta piknikten bile hic ho$lanmiyorum. Her $eyden evvel SIKIci ve gereksiz buluyorum. Dahasi allerjik bir insan oldugum icin surekli ka$iniyorum, hap$iriyorum.

Benim tabiatla ili$kim evde parkeye basmak, yada tahta iskeletli koltuga oturmaktan oteye gecmiyor (mumkunse hic gecmesin).

Fakat motor sporlarini sevdigimden, offroad dedikleri arazi yari$larini ve gezilerini merak ediyorum. Bizde du$unduk ciftlik evine arazi araci alsak guzel olur. Hem ben meramimi gideririm, hemde ciftlige gittigimizde oraya buraya gideriz.
Ufak bir ara$tirmadan sonra normal 4x4 jeep (yada SUV her ne deniyorsa) arazi aracindansa bu i$ icin ozel yapilmi$ olan arazi araclarinda karar kildik.

Onlarda oto galeride degil, doga sporlari arac gereci satan magazalarda bulunuyormu$. Bu magazalar simdiye kadar benim icin buyuk ali$-veri$ merkezlerinin ugramadigim kor noktalarindandi. Haliyle her $ey bana cok ilginc geldi. Muze gezer gibi gezdim resmen.

outdoor store

Biliyorum ki fotograflar cok ba$arili degil. Cunku gizli gizli cektim ama neden ilginc buldugumu anlattigini du$unuyorum.

outdoor store

Hayvanlar doldurulmu$ hayvan sanirim.

outdoor store

outdoor store

outdoor store

outdoor store

Hayvani, cayiri cimeni neyse de adamlar bildigin $elale yapmi$lar.

outdoor store

outdoor store

Yetmemi$ gokyuzu ve gocmen ku$lar yapmi$lar.

outdoor store

outdoor store

outdoor store

Iceri giremedik ama av malzemeleri satan bolumde silah ve ok sattiklari icin ati$ parkuru da vardi ve etrafinda da gegik kafalari :S

Sanki bu gegikler bu silahlarla avlandi der gibi :( Cok acayip :S

outdoor store

Koca magazada cok yakindan cekebildigim tek hayvan olan hindiler.

out door store

Her $ey gercek gibiydi. Dekoru ne SIKlikta degi$tiriyorlar bilmiyorum ama ara ara ugramak isteyecegim yerlerden bir tanesi. Annem geldiginde onu da getirmeyi du$unuyorum. Amerika'yi ziyaret edeceklere firsat bulurlarsa ugramalarini oneririm.





0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review