Thursday, March 21, 2013

Ulta ali$-veri$i

@ 3:05 PM
Ulta

Uzun suredir kendime kozmetik urunleri almayi, hatta kozmetik bloglarina ve magazalardaki reyonlara bile bakmayi yasaklami$tim. Kendime gorme gozum isteme gonlum diyorum. Bir nevi detox yapiyorum. Kullanilamaz haldekileri atiyorum, digerlerini kullaniyorum, bitirip atiyorum. Dolayisiyla artik aldigim her $eye gercekten cok ihtiyacim var.

Dermalogica tonik; bittikce aldigim, bazen ba$ka urunler denesemde istedigim neticeyi alamayip geri dondugum surekli kullandigim urunler. ( bir ara cilt bakimi rutinimden daha detayli bahsederim). Maalesef bu defa uzun sure once bitmesine ragmen bir yerlerde kampanya olsa, indirime girse yada bir hediye verseler diye bekliyordum.El yakan fiyatlarininda bu duruma katkisi buyuk allah'tan arayi cok uzatmadan $65 ve uzeri ali$veri$e mini boy urunlerden olu$an hediyeler verdiler. Dermalogica'da $65 bandini a$mak hic zor olmadi. :) hatta bana 2 tane birden hediye verdiler.
Dermalogica goz alti kremi; goz altlarimla ba$im dertte! Eskiden bir tek koyu halkalar vardi. $imdi bir de cizgiler cikti. Bu gune dek me denediysem yaramadi. Bakip gorucez bakalim bu i$e yariyacak mi?
Eos lip balm; Yeni bir urun olmamasina ragmen bir denk getirip deneyememi$tim. Chicago sagolsun, Mart ayinin ortasi gelmesine ragmen hala -14'lerde gezdigi icin hala ki$ gibi dudaklari catliyor. Bu da bana deneme firsati cikardi. $uan icin bende herkes gibi cok begendim. Tadi ve derinlemesi nemlendirmesi harika bir durum.
Essence ojeler; Sanirim bu yaz boyle ojeler moda olucak. Fircasi yassi, surumu kolay, cabuk kuruyor, dayanikli (2 gun dayandi) eee daha ne? Elleri temiz ve bakimli gostermesi ho$uma gitti.
Ulta
Essence lip stick; Uzaktan rengini Mac O'ya benzetip aldim ama alakalari yok.  Fazla renk vermeyen sadece hafif parlaklik ve sim veren bir ruj. Cok gerekli degildi ama yazin iyi olur diye du$unerek oyle esti aldim. Pi$man degilim. 
Ulta
Essence lip balm; renkleri ho$uma gittigi icin aldim. Bunlarinda tadi guzel, yaz ki$ kullanilir. Cantada ta$inir. Kirilsa, kaybolsa uzulunmez. Uygun fiyatli guzel urunler.

Swatch'larini cekmeyi denedim ama sonra baktim. Renk vermeyen bir urunlerde neyin swatch'indan bahsediyorum diyip vazgectim. Yine de merak eden olursa eklerim.

$imdilik bu kadar... 
Havalarin duzelmesini ve yeni sezon ali$-veri$lerimi yazdigim gunlerin cabuk gelmesini diliyorum. 

2 comments:

Nasilgiysem said...

daha çok isterim...ben tatmin olmadım bu alışverişten :D

Unknown said...

haha tamam, ben iyi cocugum soz dinlerim :)

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review