Sunday, March 17, 2013

mutemadiyen tikiniyorum~

@ 11:40 AM
Kakaolu toplar

Zannediyorum, Mart-Nisan-Mayis aylari demek kuzey yarim kuredeki pek cok kadin icin diyet aylari.

Benim icinde genellikle oyledir. En azindan bu zamana kadar oyleydi. Bu sene ne olduysa oldu. Havalarin hala duzelmemesinden midir, nedir?  Mart ayi geldi, benim ishahim acildi.
Durumum felaket!
Kot pantolon giydigimde, belimden ta$an minik, sevimsiz, derhal defolup gitmesi gereken simide aldirmadan hemen hemen her aksam tikiniyorum.

Bu bebeklerde o aksamlardan birinden.
Evde son dilimleri yenmeyen, hafif kurumu$, ce$itli kekleri atmaya kiyamadim. Robotta cekip kakakao ve sutle kari$tirip top haline getirdim. Sevgili, uzerine azicik hindistan cevizi istedi. onunkine koydum, kendiminkine koymadim. Onu da ekleyeydim, hic durdurak bilmeyecektim.
Bir lezzetli oldu ki... Normal keki bile bu kadar yemiyordum.

Iradeyi devreye sokup, kendime hayir yeme demeliyim. Yada her zamanki gibi u$enip yapmamaliyim ama ne mumkun. Yapmaya usendigimde bile gojiberry falan gibi hazirlanma gerektirmeyen $eylerden hupletiyorum. (dun aksam oyle yaptim mesela:( )

Bende bu aralar durum boyle.
Tez zamanda degi$mesi dilegiyle...

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review