Tuesday, March 12, 2013

2:46 : Aftershocks: Stories from the Japan Earthquake

@ 2:35 PM
kindle readings

Aslinda okuyali cok uzun sure oldu ama dun Sergul'un bloguna baktigimda hatirladim. Depremin hemen sonrasinda hissettiklerini anlattigi bir yazi yazmi$. 1999'da deprenden ozellikle maddi olarak ailecek epey buyuk yaralar aldigimizdan da olsa gerek, empati kurmakta hic zorlanmadim. O donemde biz cana gelecegine mala gelsin demi$tik ama sonucta mal canin yongasi. O donemde hic ummadigimiz SIKINtilarla bogu$mak zorunda olmak, kolay olmami$ti. Dahasi bir sure sonra annemin i$ nedeniyle surekli deprem bolgelerine gitmek zorunda olmasi, ve o ya$ta uzun saatler evde bir ba$ima kalmak beni manende cok zorlami$ti. 
Insan cok guclu bir organizma. Her $eye ali$iyor. Bugun hayal gibi gelsede o gunler geldi gecti. Geride hatiralar kaldi. 

 Bu kitapta Japon'da ya$anan hikayelerin derlenmi$. Cok guzeldi. Hala ara ara bakiyorum. Kimi insanlarin sakinligine, kimilerinin umuduna, kimilerininse panikleme hikayelerini okuyorum. Hep soylerim; gercek insan hikayelerini ayri bir seviyorum.

Buradan bedava kindle versiyonunu indirebilir, yada hardcover secenegine tiklayip $12'a baski versiyonunu alabilirsiniz.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review