Wednesday, March 27, 2013

Bekleme arasi ali$-veri$leri~

@ 12:21 PM
Son gunlerde hayatim 2 randevu arasi bekleme sureleriyle geciyor. Niye bekliyorum, neyi bekliyorum, kimi bekliyorum, etc. hic girmiyorum. Bu uzun ve benim icin cok heyecan verici bir hikaye, o yuzden bilahere anlaticam.
Bekleme aralarinda canim SIKILio, internete sadece telefondan baglanabiyorum onda da kota a$imi mevzusu falan var. Kitap okuyasimda gelmiyor, heyecanliyim yerimde duramiyorum, kitap nasil okuyim?

Caresiz...  Ali$-veri$e verdim kendimi :P

 Minnetonka'lari daha once bir blogda gormu$tum ho$uma gitmi$ti.  $ehirde oldugum icin Macy's'e ugradim. Oradaki renkleri ho$uma gitmedi. Sonra DSW shoes'a baktim.
Orada daha cok renk secenegi vardi.  Ayni gun 1 ayakkabiyi 3 kere gormek, bu bir i$aret olsa gerek dedim ve affetmedim aldim :) Diger renklerinde de gozum kaldi aslinda, ufak bir koleksiyon fena olmaz gibime geliyor. Baharda kisa $ortlarla, ve mini kot eteklerle guzel olacagini du$unuyorum.
Ozellikle ince ayaklilar cok rahat bir ayakkabi. A$iri geni$ degil ayagimdan cikmiyor. Cok dar degil SIKmiyor. Tabani cok kalin degil kaba durmuyor, cok ince degil dagi ta$i yerde ne varsa hissettirmiyor. Her $eyi tam ayarinda. Havalarin isinmasini sabirsizlikla bekliyorum.
shoes
Digeri ise Turkiye'de moda olmayan ama burda klasiklesmi$, her genc kizin dolabinin olmazsa olmazi :) Ilk geldigimde cok $a$irmi$tim, hatta hic begenmemi$tim, ne cirkin $ey hayatta giymem demi$tim ama insan ne olursa olsun ana akimdan etkileniyor. Zamanla gozum ali$ti, begenmeye bile ba$ladim.
Shoes
Ilkini eskittim, uygun fiyatli bulunca 2. cifti aldim. Cunku bu tarzdakiler indirimede girmiyor.

Bu ulkede Gucci, DKNY, Fendi ve daha nicelerini %40-50 hatta daha fazla indirimlerle bile gordum ama bu tarzdaki pabuclari cok nadiren %10-20 gibi indirimlerle gordum. 
Cok acayip degil mi?
Bunca yil sonra bu ulke beni hala $a$irtmaya devam ediyor.

Bu aralar boyle, firsat bulup eve ugradikca ali$-veri$ postlari girmeyi du$unuyorum. 


0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review