Friday, March 1, 2013

Yumak sepetim~

@ 5:11 PM
yumaklar

Bu aralar kedi gibi yumaklarla oynuyorum. Evde atmaya kiyamadigim eski kazaklari sokup kirlent, yastik, hatta belki battaniye ormeye karar verdim.

Hem eski kazaklardan kurtulurum, hem yeni yastiklarim icin iplerim olur diye du$unerek sokmeye basladim ama mubarek bende de ne cok eski kazak varmi$! Projeye sadece cok a$iri eski olmayanlari ve ipi guzel olanlari dahil ettigim halde 6 kazak 2 atki soktum yetmedi bitmedi. Dolaplari daha e$elesem daha neler bulucam Allah bilir.

Oncesinde sadece altta kalan kismini eskilerle, ust kismi yeni iplerle orerim derken $imdi oyle cok oldular ki yeni almasamda olurmu$.

Bu bebeklerde renklerine, yumu$akligina vurulup yeni aldiklarim.

yumak

Havalar boyle kotu giderse, muhtemelen yakinda pek cok minderimiz olucak. Bakalim, yapinca gosteririm. $imdilik rengarenk yumaklarimi sepetlerinde seyretmekle mesgulum :)

iyi hafta sonlari...

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review