Thursday, September 12, 2013

Yaz indirimi ali$-veri$leri

@ 4:36 PM
Yaz sonu indirimlerinden bir $ey alamazsa catlayanlardanim. 
Gecenlerde catlamamak icin kendimi magazalara attim. 

7ce4f77d-d84a-47eb-85c4-aa195988e4af

Kirmizi ve diger pek cok canli renklerdeki elbiseleri Amerika'da hep zencilerin uzerinde gordugum icin aslinda biraz mesafeliyim ama bu sefer cok begendim ve dayanamadim.

Sirtinin "cut out" trendine uygun olmasi, yuvarlak, halterimsi yakasi ve can inen etegine vuruldum.

Kumasinin krep olmasi negatif bir ozellik olsada zaten Chicago'da hava hic bir zaman cok sicak olmuyor. Dolayisiylahic bir zaman krepten rahatsiz olacak kadar terlemiyorum.

Onumudeki yaz ve kisin soguktan bunalip guneye gittigimizde  cok rahat giyebilirim. 

Miami'de denizden cikip uzerine bir elbise giyip, club/bar/vs. yerlere giden kadinlara hep ozenmisimdir. Bu elbiseyi o sekilde kullanabilecegimi dusunuyorum. 





Untitled
Sirada pek romantik dantelli elbisem var. 
Sanirim her sene boyle bir elbise aliyorum. Farkli renklerde benzerlerinden pek cok defa giymisimdir. 

Icinin pamuklu astari, olculu gogus dekoltesi ve eteginin dizin hemen uzerinde bitmesini sevdim. 

Yuksek dolgu topuklu, bilekten baglanan espadrillerimle daha spor bir hava verirken, sivri topuklu nude ayakkabilarimla klasik bir siklik yaratabiliyorum.


Boyle elbiselerin her duruma uydurulabilir ve her durumda $ik olabilir halini seviyorum.

Her iki elbiseyi de Forever21'dan aldim. 
Turkiye'ye en kisa zamanda acilmasini diliyorum. Turk kadini onsuz cok sey kaciriyor. Her gittigimde hem uygun fiyatli hemde guzel seyler buluyorum. 

591f7d94-9b4f-45f9-a9fb-a954a6833254

Ayakkabilarim me too'dan. 
Topugu, tabani her seyi cok rahat.
Simdiden bir cok kere giydim. 
Hem topuklu hem rahat ayakkabi arayanlara tavsiye ederim. 
Emin olun hayal kirikligina ugramayacaksiniz.





2 comments:

JaleM said...

biz de ablamla cok kullanıyoruz. cildimize denemedik ama en faydali yemeklik yag oldugunu ogrendigimizden beri kızartmalarda, omlette, hatta en son sigara boregini tavada kızartırken denedik deli guzel oldu. evet bi aroma, tat katiyor ozgun ve bazıları onu sevmedigi icin kullanmiyor ama bence verdigi o aroma ve tat ile daha da guzel yapıyor. hele sigara boregine tapındım.
bi de denememistim ancak birinden, masöz bir tanıdıgının yatalak yakınına uzun sure bu yagla masaj yapıp iyilestirdigini dinledim!
ps. ablam da whole foods'un organigini tercih ediyor.
xoxox

http://jaleninalemi.blogspot.com

Unknown said...

yemeklerde henuz denemedim ama kesinlikle denemeyi dusunuyorum.

bu sefer tjmax'te buldugum icin oradan aldim ama bulamadigim zamanlarda bende whole foods'dan almayi dusunuyorum.

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review