Wednesday, September 18, 2013

Sinking of the Titanic and the Great Sea Diseasters~

@ 6:23 AM
Sahilde okudugum kitaplara devam...
Hava artik eskisi kadar sicak degil. Gol kiyisi cok daha ruzgarli ve cok daha serin, uzerime mont bile giysem sahilde kitap okumak suan hayal gibi
Ve ben o gunleri $imdiden coook ozluyorum.

f2f0724f-656e-43ef-bbb9-be299214c192

Gecen sene Titanik'in batisinin 100. yili nedeniyle Amazon'un ana sayfasinda gormustum.  
Titanik battiktan sonra hemen hemen ilk yazilmis kitaplardan bir tanesi olmasi nedeniyle merakimi cezbetti.  Hemen ( buradan ) indirdim ama okumam bu zamani buldu.

Titanik'in bati$ina taniklik etmi$. Gemidekileri taniyan, ve sonrasinda onlari dinleyerek hikayeler toplami$ bir yazarin kitabini okumak gercekten harikaydi. 
 Ki$isel hikayeler anlaminda bazi "ozel" yolcularin kimliklerine, neler yaptiklarina, ve siradisi cesaret ve olaganustu kurtarma hikayelerinin yani sira teknik detaylara, carpma anina, yapilan muhtemel denizcilik hatalarina da yer verilmi$.

$imdiden soyleyeyim pek cok $ey filmlerindekinden farkli.

Ozellikle Kaptan Smith'in gercek olum hikayesi coook cok farkli. Okuyunca $ok oldum ama tabi hic ugrasmayin spoiler vermeye niyetim yok. Okuyun kendiniz gorun :)

Bu kitaptan sonra Titanikle ilgili kitaplar daha bir dikkatimi cekmeye basladi.
Titanik'in Leonardo Di Caprio'lu Kate Winslet'li filmi bile beni bu kadar Titanik meraklisi yapamamisti.

titanic love stories



En son kitapcida Titanik'deki 13 balayi ciftinin hikasini gordum. Henuz almadim ama almayi du$unuyorum. Muhtemelen print versiyonunu alicam. Cunku malesef kindle versiyonda fotograflar yok :(

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review