Monday, April 22, 2013

yagmurdan sonra~

@ 12:36 AM
Yagmur yagiyor, soguk, hava bugun cok kotu, tipsiz gune$siz bir gun, yine mi yagmur... 
Gunlerdir donup donup ayni $eylere sizlanip duruyorum ya, hem neden bahsettigimi gormu$ olun, hem kayida gecsin diye yazmaya karar verdim. 

Fotograflar cuma gununden. Resimleri her zamanki gibi iphone'la cektim. O tuhaf bungun, basIK hava hissini daha iyi verdigini du$undugum icin renklerde hic bir oynama yapmadim.
Cok daha fazlasini pazar gunu cektim. Onlari da bir ara eklerim.
after rain~

Evde sIKILmaya dayanamiyarak di$ari ciktim, ko$eyi dondum. Bu goruntuyle kar$ila$tim!

Belki bir SUV bu yolda gidebilirim ama $uanki arabamla maalesef boyle bir riske giremem.

Caresiz eve dondum :(

parking lot after rain

Sonra arka odanin penceresinden bakmayi akil ettim. (ki bunu cikmadan once yapmaliydim)

Kar$i apartmanin park yerinin de sular altinda oldugunu gordum.

park after rain

Ak$am yemeginden sonra oflayip pofladigimi goren sevgilim dayanamayip, hadi cikalim olmadi parka dogru yururuz dedi. Ba$langicta iyi bir fikir gibi gozukuyordu.

Taa ki parkta degil, golun etrafinda dola$acagimizi ogreninceye kadar. :)

park after rain 2

Diger fotografin ortasinda kirilip enine yatan bir kutuk gibi gozuken $ey bu resimde goruldugu gibi aslinda parkta oturmak icin yapilmi$ bir bank. 

Bu bolgenin dere yatagi olmadigini, bu evlerin gecekondu, izinsiz yapila$mayla, yada hile/rusvet vs. yontemlerle izin alinarak yapilmadigini ayrica eklemek isterim. 

Ya$adigimiz yer icin boyle doga olaylarida kesinlikle her sene ya$anilan normal hava/doga $artlari degil. A$iri derecede kuru ve korkunc soguk gecen bir ki$tan sonra a$iri derecede yagi$li, ve soguk bahar aylari ya$iyoruz.
Ya$laniyor muyum napiyorum, dedem gibi bende ba$liycam soylenmeye yakinda "gogun tavanini deldi gavurcuklar, doganin dengesini bozdular, yakinda ba$imiza ta$ta yagar..."

Depremi, ce$itli firtinalari, orta ve buyuk hasrli tornadolari ya$ami$ bir olarak soyluyorum; 
son ya$adigimiz hava olayi gercekten coook acayip!


PS.Yeri merak eden bilmek isteyen olursa, Chicago'ya 7-8 mil uzakta bulunan riverside'dan, ta$an ve parki basan nehirse des plains river.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review