Tuesday, April 9, 2013

Beceriksiz kizin can simidi soslardir!

@ 12:53 AM
Bazen bazi yemekleri yaptigimda cok guzel oluyor. Kizim sen busun, kim tutar seni diyorum.
 Ayni yemegi bir daha yapiyorum. Berbat!
Neyi eksik, neyi fazla yapiyorum anlamiyorum.
Kullandigim malzemeye mi yanayim, ugra$tigima mi?

Ozellikle koftede bu durum cok SIK oluyor. Boyle zamanlarda can simidi diye tabir edebilecegim bir sos var onu yapiyorum. O zaman yenilebilir hale geliyor. Hatta belki o herseyi yenebilir hale getiriyor.

Hatta gecen gun sevgilim o kadar cok begenmi$ki bunu muhakkak yazmalisin dedi.
Bende cok sevindim :)
kofte
2-3 yumurta beyazi
eriyen peynirler (ben mini babybel, goat ve cheddar'in her birinden 30'ar gr kari$tirdim)
maydanoz (olmasada olur)

Robotun kesici(chopper) ucuyla vijiiitt 1-2 dakika.
Borcam gibi bir kabin uzerine koydugumuz kofte, tavuk ne varsa yerle$tirip, uzerine sosu dokuyoruz.
Firinda 10-15 dakika, peynirler eriyip yumurta pi$ince cikariyoruz.


Allahim sana geliyorum!

Gece gece karnimi aciktirdi :P
kofte
Ba$ka bir seferde de kofteleri krepe sarip borcam'a yerle$tirdim.

Salcali sos dokup, 10 dakika firinladim. 

Ayni sosun maydanozsuzunu dokup 10 dakika daha firinladim.

Goruldugu uzere yumurta kirmayi bilen herkesin yapabilecegi basitlikte. 
Yaza yaza bunu mu yazdin diyen hamarat hatunlara sesleniyorum. Ak$am 8'de karniniz gurul gurul oterken yaptiginiz yemegin berbat oldugunu farkettiginiz zaman hissedebileceginiz duygulari du$unun.  

$imdi anlami$sinizdir neden kendimi bir mucit gibi hissettigimi :)



1 comments:

Anonymous said...

Çok komiksin :) denicem sosunu

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review