Monday, April 1, 2013

Dolunay kehanetleri~

@ 3:57 PM
Navy pier fire works 
Fotografin konuyla alakasi yok. Yilba$inda Navy Pier'de yapilan havai fi$ek gosterisinden.

Astrolojiye cok fazla inanmam. Hayatimi yildizlar da dahil kendim di$inda hic bir $eye gore duzenlemem. Hatta etki altinda kalirim, on yargili olurum diye onemli bir kararlar alirken bilhassa okumamaya/dinlememeye cali$irim. Cunku astrologlarin soylediklerini hep aklimin bir tarafinda kaliyor. Geriye donup baktigimda cok yanilmadiklarini, aksine pek kereler dogru tahminler yaptiklarini farkediyorum. Bu durum daha da etki altinda kalmama sebep oluyor.

Gectigimiz dolunay icin dikkatli olun, i$leriniz aksayabilir etc. tarzinda olumsuz kehanetler okumu$tum. Zira bu dolunay normal dolunaylardan degilmi$. Ba$ka gezegenler ilerliyormu$, bazilari geriliyormu$, falan filan. Yani vaziyet pek fenaymis. Okudum ama ne olucaksa olur, dolunay ugruna bir degi$iklik yapmadim, yapamazdim da zaten . O gun haftalar onceden planlanladigimiz ev alma i$lemlerimizin final gunuydu. Burada ev alma islemi Turkiye'deki gibi degil.
Gercek bir burokratik i$kence!
iki tarafin avukatlari ve emlakcilari geliyor. Her kagidi tek tek inceliyorlar, etc. yani Turkiye'deki gibi at imzayi, al parayi, hayrini gor deyip islem bitirilmiyor.

Gun icerisinde iyiydim. Huzursuzluk gece ba$ladi. Hic bir sorunum, derdim, tasam, kasavetim olmadigi halde uzun sure bir turlu uykuya dalamadim. Sonrasinda da boluk borcuk, cok huzursuz uyudum. Sabah resmen yorgun uyandim ama dolunay etkisi bu kadarciksa olsun. Cani sagolsun...

Meger bu daha bir ba$langicmis.  Gidecegimiz yere gec kalmamizla ugursuzluk devam etti. Olabilir, okullar bahar tatilinde, insanlar Chicago'ya gelicekler. Haliyle Chicago'da da trafik olucak.

Evi almadan hemen once son bir kez daha apartman geziliyor. Burada amac bizim gorup almaya karar verdigimiz zamanla aldigimiz zaman zarfinda (yakla$ik 1 ay) her hangi bir degisiklik yapilmi$ mi gormek, yapilmi$sa vazgecebiliyor yada bunun icin ekstra ucret talep edebiliyoruz. Biz ve bizim emlakci, karsi taraf ve emlakcisi bulu$tuk, evi bir daha gezdik. Bir sorun yoktu. Apartmanin lobisinde oturup diger kisim icin tapuya hep beraber gidecegimizden avukatlari bekliyorduk. O esnada bir adam portatif bir merdivenin en ust basamagina cikmi$ camlari siliyordu. Bir kac dakika icinde gozumun onunde paldir kuldur du$tu ve kalkamadi. Hemen 911'i aradik. Adamin $uuru acikti, konu$uyordu ama cok agrim var diyordu. Allah'tan ambulans cabuk geldi. Sonrasinda ne oldu bilmiyorum. Umarim durumu iyidir.

O arada avukatlar geldi. Tekrar tekrar park etmekle ugra$mamak icin taksiyle gittik. O taksici zaten ayri bir alemdi. Nerden baksan 70'inde bir amca, mubarek mahallenin muhtari! Amcam etrafdaki butun dairelerin fiyatlarindan, apartman aidatindan, kimlerin, hangi muhim insanlarin ya$adigindan haberdar.
Tapu dairesinin kapisinda taksiden tam indik. O sirada bir kap kac olayi oldu ama ne kapkac! Ciglik kiyamet! Ki burasi Istanbul gibi degil, bu tarz olaylar cok nadir yasanir. 10 yildir burdayim ilk defa bir kapkac olayi gordum. Ko$arak bir adam bir kizin cantasini almaya calisti. O sirada kiz dustu. Sanirim kizin erkek arkadasiydi, yada arkadasi bilmiyorum, adamin pe$inden ko$tu falan ama tabiki yakalayamadi. Adeta canli performans action movie izledik.

Merdivenden du$en adam, kap-kacci bundan sonrasi hayir olsa bari deyip, devam ettik.
Tapudaki i$ en fazla 1-2 saat surmesi gereken burokratik bir i$lemdi. Gelen kagitlari avukatlar inceleyip bir sorun varsa degi$tirticekler, yoksa onay vericekler. Imzalari aticaz gidicez.
Tami tamina 5 saat ugra$tik. Canimiz cikti. Sanirim, olasi her tur puruz bizim ba$imiza geldi. 

Neyseki, o kadarla kaldi. Gunun kalanini guzel gecirdik. Bir dolunayi daha bu kadarla kapattik. Otekilere Allah kerim...




0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review