Wednesday, September 17, 2014

The Body Shop yuz maskeleri~

@ 12:04 PM
Alir almaz fotografini cekip, denedikce yazarim dedigim ve milyonlarca yil gecip fosillesmesine ragmen yazamadigim bir urun daha karsinizda
TBS'le alakali ovgulere kayitsiz kalamayip, indirimi de firsat bilerek almistim.
"Iyiki de almisim fiyatina oranla fena degil" urunleri kategorisine bir yenisini eklemis oldum.

Tea Tree Face Mask sivilceli ciltler icin uretilmis. Ciltteki fazla yagi alip, sivilceye neden olan bakterileri yok etmeyi vadediyor.
Yuzume surdugum anda sicakligi hissedebiliyorum. Kurudukca o sicaklik azaliyor.
Tamamen kurudugunda da yikiyoruz zaten.

Gercekten ise yarayip yaramadigini ise tam olarak anlamadim acikcasi. 
Gercekten cok sivilceli ciltlerde hic bir ise yaramayacagindan eminim ama tek tukse yatistiracagini dusunuyorum.

Aloe Protective Restoring Mask simdiye kadar kullandigim maskelerin en degisigi. Krem gibi temiz yuzumuze suruyoruz. Kurumuyor hic bir sey yapmiyor. 15-20 dakika sonra yikiyoruz. Neye yaradigini uzun sure anlayamadim. 
Taaa ki...
Kisin yuzum soguktan deli gibi kuruyup, soyulmaya baslayincaya kadar. 

Iste o zaman caresizce dolaplari eselemeye basladim ve bunu kullandim. 
Oyle bir nemlendirdiki anlatamam, yasamaniz lazim.
Yani ise yariyor. 
Cildin kuruma ataklarina birebir. 
Ustelik egzamanin gorunumunu de azaltiyor.

Blue Corn Cleansing 3-in-1 Deep Cleansing Mask
Hani bazen olur ya, insan cildinin uzerinde bir kat daha cilt hisseder. Yag ve olu deri karisimi bir tabaka yuzunden ne yaptigin makyaj yakisir ne de temizlik ise yarar.
Iste oyle zamanlarda en azindan biraz olsun temiz ve saglikli hissetmek icin bir bir.
Tabi nihai cozum duzenli cilt bakimi ama iki cilt bakimi arasinda kurtaricim oluyor.

***

Genel anlamda TBS maskelerden memnun kaldim. Bitince tekrar alir miyim bilmiyorum cunku pek maske insani oldugumu soyleyemeyecegim. Bu yuzden dolapta bir suru maske kullanilmayi bekliyor ve daha fazla kullanmazsam muhtelemelen kuruyup atilacaklar. Dolayisiyla daha uzunca bir sure elimdeki urunleri bitirmeye calisacagim.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review