Friday, September 19, 2014

Six weeks to OMG~ Venice A. Fulton

@ 8:01 AM
Her zaman olmasada arada bir diet kitaplari okumayi seviyorum.
Boylece hem yeni bir bilgi var mi ogrenmis oluyorum hemde abarttigim zamanlarda motive olmus oluyorum. Fazla kilo almadan kurtarma harekati baslatiyorum.

2 hafta sonra kismetse tatile gidecegimiz icin, orada sagliksiz beslenecegimizi dusunerek yeni bir harekat daha baslattim. 

Bunu da cok degisik onerileri oldugunu duydugum Venice A. Fulton'in onerilerini okuyarak pekistirdim.

Degisik derken gercektende degisik onerileri var.
Ozellikle bu kitabin 2-3 sene once yazildigini dusunecek olursak, devrim niteliginde oldugunu daha kolay anlayabiliriz sanirim.
Ozellikle Seyda Coskun'un listelerini yapanlarin kesinlikle okumasi gereken bir kitap oldugu kanaatindeyim cunku onun listelerinin kimyasal esasinin Fulton'un goruslerine dayandigini dusunuyorum.

Tabiki yanlis anlasilmak istemem. Taklit ediyor falan demiyorum.
Aklin yolu bir.
Zaten doktorlarin da, diyetisyenlerin de, kisisel antronorlerin de yapmasi gereken dogru bilgiyi bulup uygulamak degil mi?

Kitapta liste falan yok, yenmesi ve yenmemesi gereken yiyeceklere, yapilmasi gerekenlere, kitabi okuyup kendimiz karar veriyoruz.

Fakat ana hatlariyla onerileri kitabin arka kapagindaki gibi:
Maddelendirilmis kismin Turkcesi soyle:
Kahvaltiyi atlamak sahlikli olabilir
Bazi meyveler yag yakimini engelliyor olabilir.
Ara ogunler zararlidir.
Meyve sulari ve smoothie'ler istah acar.
Ne kadar egzersiz yaptiginizdan cok ne kadar zorladiginiz onemlidir.
Brokolideki karbonhidratlar koladakinden daha zararli olabilir.

Iste bunlarin hepsinin ve daha fazlasinin sebeplerini ogreniyoruz.
Ben sahsim adina bir seyler ogrendigimi hissediyorum ve bu okumadan memnun kaldim. 
Kilo vermek isteyen, diyet mevzulariyla ilgilenen yada benim gibi genel anlamda bilgisini arttirip, motive olmak isteyenlere tavsiye ederim.


0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review