Thursday, January 2, 2014

Yeni yilin ilk gecesinden~

@ 5:00 PM
Yukselen ikizlerin  butun dengesizligi ve sinir bozuculuguyla uzerime coktu bir yeni yil gecesinden merhabalar efendim.
2 gundur araliksiz kar yagiyor. Yerde 40 cm civari kar var. Tam manasiyla masallardaki, filmlerdeki gibi bir yeni yil gunu ve gecesi yasadik/ yasiyoruz. Bu tatsizligim, keyifsizligim nedendir bilinmez bir yerden geldi ve uzerime kabus gibi coktu. Bogrume okuz oturdu resmen.

Neyse biz dun geceye donelim. Gecen seneki gibi bu senede yeni yila Navy Pier'da girdik. Tanimadigim insanlarla kalabaliga karismayi seviyorum.

Bu fotografi saat 12ye 10 kala cektim ve gordugunuz gibi bombos. Icerisi kalabalikti gerci.
Boylesine  bir kalabaligi asip, son dakikada disari cikmayi basardik. 
Yeni yila sansli basladik yani :)
Uzun zamandir devam eden insaat calismasi, soguk, ve asiri karli hava nedeniyle gecen seneki kadar gorkemli degildi ama yinede eglendik.
 Gencler insaat direginin uzerine tunemisler. 
Coskulu halleri hosuma gitti.
Elele tutusan cocuklar heykeliyle elele tutusup poz veren gencler. 
Bir grup Arap olduklarini tahmin ediyorum, cunku Muslumandilar. Poz vermeye baslarken Bismillah dedi iclerinden bir tanesi.  Aralarinda kizlarda vardi aslinda ama rahatsiz etmemek icin kareden onlari kestim. Cunku fotografi izinsiz cekmistim. 
Onlarda cok keyiflilerdi. Mutlu gozukuyorlardi.

Fotografta belli olmasada  gun ve gece boyu ayni boyle kar yagdi. Cok guzeldi.
Google+  sagolsun otomatik kar yagdiriyor :) 

Yilbasi gecesi yeni yila henuz girmis olmamiza ragmen yollar neredeyse bombostu.
Kisacik bir vidyo cektim. Izlemek isterseniz burada:






0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review