Saturday, December 7, 2013

Aerb Ipad Air Case and Keyboard

@ 6:14 PM
ipad keyboardsuzda kullanilabilir aslinda ama ne kadar olsa eski aliskanlik var. Insan klavyeyle yazmayi ozluyor. Alistigim bir sey oldugu icin daha kolayima geliyor.

Dahasi alismanin otesi reel bir takim problemler zorluklarda cikariyor klavyesizlik. Ekran uzerine yazmak insanin kolunu ve boynunu agritiyor. Dokunmatik ekranda oklar olmadigi icin ekranin farkli noktalarina gitmek zor oluyor. Ingilizce yazmayi birazda bu yuzden birakmistim. Simdi tekrar baslayacagim.

Ne zamandir dizi izlerken rahat edebilmem icin ekrani egik tutabilen ve aleti cizilmelere karsi koruyabilen, ayni zamanda da uygun fiyatli gercek deri  bir kap istiyordum. 

 Bilindik markalara bir sure bakip oyalandiktan sonra internette bulanik sularda yuzmeye karar verdim cunku Ipad air yeni ciktigi icin fiyatlari cok yuksekti en dandigi bile 100 dolardan basliyordu ve ben bu parayi bir klavye ve kap icin hayatta vermem. Parayi zor kazaninca, kiymetli oluyor.

Actually, I could definitely use Ipad without keyboard but I am not one of those people who gets used to changes quickly. I always like things I am familiar with. So I need keyboard.

I was looking for leather case with keyboard with a reasonable price. For a while, I have looked at famous name brands and because Ipad Air is relatively new product it was pretty expensive. (starting from $100)  I just didn't want to pay that much.
Anyway, I ended up with Aerb from Amazon. So far, I am pretty happy with it.
Untitled photo (Flickr Studio edit)
Uzun suren aramalarim ve kararsizliklarimdan sonra bu linkte goreceginiz kap ve klavyede karar kildim. Kullanici goruslerinin iyi olmasi guvenimi, renginin beyaz olmasi kalbimi kazandi.
Untitled photo (Flickr Studio edit)
Acik hali de hosuma gitti.
Klavyede beyaz olsaydi iyiydi ama bu da bir contrast yaratti.
Bluetoothla  ekrana baglaniyor.
Usb kablosuyla sarj edilebiliyor.
Mouse kullanarak yaptigim isleri ekrani tiklayarak yapabiliyorum. Yani klavye var diye ekran tamamen devre disi kalmiyor.

En sevdigim tarafi ekrani kasima uzaga bir yere, mesela sehpanin uzerine koyup, klavyeyi cagima alip yazabiliyorum. Laptoptaki gibi isinma vs. derdi yok ama ayni laptop gibi rahat rahat yazabiliyorum.

Klavyeyi kilifa bagli tutmak istersem (yandaki fotograftaki gibi) klavyenin altindaki, ve kiliftaki gorunmez miknastislar onlari bir arada tutuyor

It looks pretty nice and high quality. Definetely better than Waht I expect and what I paid for.

Keyboard comes with a Usb cord to charge it. Every so often I charge it because there is no indicator to understand whether it is charged or not. It is not so great though.

When I turn on the keyboard, screen is still working except the keyboard on the screen. I is pretty cool because that way I don't need a mouse to select or click the things.

Magnet underneath the keyboard keep the case and keyboard together. I can separate them whenever I want.
Untitled photo (Flickr Studio edit)
Tersten goruntusude boyle. 

Fiyatina gore kalitesi oldikca iyi bir urun. Suan icin cok memnunum, ve gonul rahatligiyla tavsiye ederim. Ben Amazondan aldim ve Amerika disina gonderim yapiyorlar mi bilmiyorum ama ayni markanin urunlerinin ebayde de olacagini dusunuyorum. Muhtemelen ebay her ulkeye gonderiyordur.


0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review