Thursday, July 7, 2016

haftanin snapleri #3~

@ 10:42 AM
Gecen persembe Boncuk'un ablasiyla bulustuk.
Sevgilisine gore sekil degistiren kizlara sinir oluyorum. Hadi gencken neysede, belli bir yastan sonra hic cekilmiyor.
Memorial day sayesinde 3 gunluk uzun bir hafta sonu gecirdik.
Cok hastaydim aslinda ama canim yatmak istemedi. Yuruyuse gittik ve hayvanat bahcesine ugradik.
Sonra mulberry agaclari gorduk ve topladik
4 temmuz gunu fire works izlemeye gittik.
Aslinda her sene navy pier'e gidiyorduk ama ben bu sene silahli saldiri tehlikesinden korktugum icin gitmedik. Nispeden daha az kisinin toplandigi Montrose beach'den izledik.


Bu aralar hava cok guzel, ve biz aksamlari yuruyuse gidiyoruz.
Chicago'da gunes guzel batiyor.

Hava guzel oldugundan yelkenlisini alan aciliyor.
Her ne kadar bu sehirde yelkenli sahibi olmak bana sacma gelsede acilanlari izlemeyi seviyorum.
Gunesin gec battigi gunleri seviyorum.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review