Friday, July 1, 2016

haftanin snapleri #2

@ 9:14 AM
Yeni bir Orta Dogu restorani kesfettik.
Yaninda markette var. Marketi guzel ama yemeklerini sevmedik. Reza hala favorumiz.
Duvarlarinda bu fotograflar asiliydi.
Bu insanlar nerede yasiyor olabilirler diye dusundum.

Snap'de Suriye diyenler oldu ama ben sahsen insanlarin esmerligi nedeniyle Pakistan olabilecegini dusunuyorum.

Oradan cikip kave icip tatli yemege gittik.
Sonra yakinlarda bir parka yuruyuse ciktik.
Yedekledigim ojelerden biri elimden kayip dustu. Allahtan oteki yarimdi da kurtarabildigimi kurtardim. Gerisini attim ama temizlemek hic eglenceli degildi. Hatta kapinin bir kismini temizleyemedim, tekrar boyadik mecburen.
Bir sabah -cok da gec yatmis olmama ragmen-erkenden uyandim, ve yuruyuse ciktim.
Tabiki iyi geldi. Keske hergun yapabilsem.
Sonra baska bir gun Boncuk'la aksam uzeri yuruyuse ciktik.
Yeni sokaklar kesfettik.



0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review