Thursday, October 22, 2015

St Thomas~

@ 1:34 PM
 
Karayiplere gidip U.S. Virgin adalar toplulugunun bir parcasi St. Thomas'i gormemek olur mu?
Olmaz, gormek lazim.
 
Iyiki gelmisiz dedigimiz bir adayi daha gormus olduk.
Gemiden inmemizle yagmur feci sekilde indirdi. 
Hava (yine) kotu olmasina ragmen cok guzeldi.
Sanirim butun Karayiplerin yagmurlu halini gorduk zaten :/
Neyse, bu en guzeliydi.
Iyi tarafi, bunun basimiza vergisiz alis-veris cennetinde gelmis olmasi oldu. Belkide bu yuzden bu kadar sevdim, kim bilir...
 
Pek cok magazaya bakmama ragmen ayni Dubai'de ve Qatar'da oldugu gibi fiyatlar siskindi.
Yinede LV ve Gucci'ler nispeten uygun fiyatliydi.
Uygun derken bedava degil tabiki ama en azindan vergisiz liste fiyatina yakindi.
LV ile yildizim hic barismasada, sonrasinda kumsala gidecek olmamamiza ragmen  Gucci'den bos cikamadik.
Dar ada sokaklarinda scooter'lar gormeyi tercih etsemde,burada daha cok jeep'ler vardi. 

Luks tuketim disinda yoreye ozgu hediyelik esya, sapka etc. ve meyve-sebze satan acik bir pazarda vardi. Her zamanki gibi iviri ziviri sevmedigimden es gectim.
Vergisiz alis-verise paralari sactiktan ve ekonomiye bir katkida bulunduktan sonar,
Birazda kesif amacli yuruye yuruye sahile gitmek icin yola koyulduk

Gittigimiz adalarin arasinda pek cogundan daha zengin oldugunu farkettik.
15-20 dakika sonar sahile vardik.
 

Dunyanin en iyi 10 plajindan biri oldugu icin Megans Beach'i tercih ettik.
 
Gercekten cok cok guzeldi.
Denize doyamadik, o derece.
Sikayet etmeyi, fazlaca didiklemeyi seven biri olarak ben bile kusur bulamadim.
Kaldi ki, bizim gittigimiz gun yagmurluydu.
Buna ragmen bayildim. Kim bilir hava guzelken nasildir...
Kumu oyle guzeldi ki, bir tek tas, ve oyle temizdiki tek bir minik yosun bile yoktu.
Kusur bulamadim diyorum ya, iste oyle gercekten adeta kusursuzdu.
 
Gider ayak ufak ufak gunes acmaya basladi.
Bizi sevindirdi.
Zaten begenmistik, bayildik.
Sonrasinda selaleye gitme planimiz vardi, vazgectik.
3 saat daha kaldik
Iyiki de kalmisiz, ama yinede doyamadik.
Karayiplerde nereye tekrar gitmek istersin deseler, herhalde St Thomas ilk 3'te yer alir.
Bizim icin her bakimdan cok tatmin edici bir yerdi.
Imkani, firsati olanlara kesinlikle tavsiye ederim. 

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review