Friday, June 20, 2014

Don't Worry, Make Money ~

@ 9:09 AM
Bestseller'lardan ve kisisel gelisim kitaplarindan hoslanmiyor musunuz?

Elimde mevcut antipatiyi nefrete donusurebilecek bir kitap var.
Bunu okuyun, bir daha hic birine yaklasmayin!
O derece!

Zaten oldum olasi akil verilmesinden hic hazetmem.
O yuzden kisisel gelisim kitaplarindanda hoslanmam.
Bana bilmislik taslayan anne/ teyze arkadaslari ile sohbetler, bana daha ziyade soylev gibi gelir.
Ne kadar sIKIci!

Bu sefer kutuphanede gorunce, hadi onyargili olmayayim, okuyayim dedim.
Sonucta kitap parayla alakali ve benim portfoy yonetimi konusunda pek bilgim yok diye dusunmustum.
Icerisinde 100 tane oneri var. 
Her gece birini okusam, uykuya gecisimi kolaylastirir saniyordum.
Hic oyle olmadi.

Malesef bu kitap daha ziyade fazla basit, fazla siradan ve gundelik oneriler veren bir kitapmis.
Oylesine bir kisisel gelisim kitabinin para ile ilgili hikayelerle suslenmis hali daha ziyade.

Bizde biliyoruz, iyi dusun iyi olsun!
Kolaysa sen dusun!

Neyseki, kutuphaneden almistim. Para verip alsam kahrolurdum.
Son zamanlarda kutuphanelerin bunun icin oldugunu bile dusunmeye basladim.
Iyiki varlar.
Onlar sayesinde kuskulu oldugumuz kitaplari satin almadan okuyabiliyoruz













1 comments:

j.d. said...

Ben zaten bir çoğundan nefret ediyorum denebilir, hayır ben istesem yaparım bi kitaba mı kaldım be diye düşünüyorum hep :D

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review