Thursday, April 3, 2014

St Patrick's day~

@ 2:33 PM
Mart ayinin ilk haftasiydi sanirim. St Patrick's day kutlamalari vardi.
Detaylarini cok iyi bilmiyorum ama Irlandalilarin bir seysi. 
Ayy o gunden nefret ettim. Ben zaten bunlarin hic bir ozel gununden ne bagimsizlik bayramindan, ne sehitler gununden hic hazetmiyorum.
Ozel gunlerde tiksirana kadar iciyor, saciyor, batiriyorlar.
Yanlis anlasilmasin, alkolden nefret etmiyorum.
Amerikalilarin ozel gunlerde alkolle iliskisinden nefret ediyorum.
Her seferinde rezilligini cikarip, sehri pisletiyorlar.

Bu gibi igrencliklerine alismayacagim, entegre olmayacagim!
Onlar bana alissin!
Efendi olsunlar! 

Neyse, hasta yatagimdan yaptigim nefret soylemlerimden sonra, tiksincliklerden ayikladigim hos goruntuleri paylasabilirim.
St Patrick's day nedeniyle Chicago nehrini sabah 10 gibi yesile boyuyorlar.
Yesil sebzeler ve bitkisel organik boyalarla yapiyorlarmis. 
Neyseki, dogaya bir zararlari yok
nehrin ortasinda kanocular
nehrin fotografini cekmek icin kaldirimi kapayanlara kibar(!) bir not dusmusler 
Gordugunuz gibi mart ayindayiz ama yerde bir karis kar :/

Hic bitmeyen insaat isleri...
ve o insaatta gezen sarhoslar
du$se olecekler haberleri yok
St Patrick's day'in simgelerinden 4 yaprakli yonca
bu fotografa bakip, o kadar da pis degilmis demeyin. 
Bunu zor sectim.
Pis ve kalabalikti.
Eve dondugumde mikrop almisimdir belki diye dus aldim. Citiledim adeta kendimi.
Oyle de germaphobic bir tipim yani  



0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review