Thursday, April 10, 2014

Kagittan keyifler~

@ 11:39 AM
Cok yemek yemeyen bir insan olmama ragmen sofrada oturmayi cok severim.
Ozenle hazirlanmis guzel bir sofranin yerini baska hic bir seye degismem. 
Baktikca keyfe gelirim desem yeridir :)

Sukurler olsun hayatimda sofra adabini bilen, yemek kulturu olan bir adam var ve o da benimle ayni duygulari paylasiyor. Haftasonlari birlikte sofra hazirlayip, mutlu oluyoruz.

Zannediyorum mutfak esyalari almayi da bu yuzden seviyorum.
Tabak canak almak guzel ama bir yere kadar.
Oldukca pahali bir zevk olmasi bir yana, onca esyayi dolaplara sigdirmakta mesele.

Son donemde pecete turu kullan-at urunlere daha cok dadandim ama bugun pecetelerden bahsetmeyecegim. 

Konumuz en son aldigim karton muffin kaplari. 

Muffin kabi diyorum ama iclerinde daha hic muffin yapmadim. 
Kahvalti sofrasinda recel kabi, gun sofrasi yada informal aksam yemegi sofralarinda salata soslarini koymak gibi pek cok amac icin kullanilabilir aslinda ama o zaman kullandiktan sonra atmak lazim. Kagit sonucta yikamaya dayanamaz diye dusunuyorum.
Simdiye kadar hep cerezlik olarak kullandim. 
Aksam bir seyler seyrederken icine cayin yanina ceviz, kuru uzum gibi saglikli atistirmaliklar koyuyorum.

Kucuk olduklari icin hem posiyon kontrolu sagliyor, hemde sirinlikleri ruhumu senlendiriyor.
Matruska bebekleri oldum olasi cok severim. Haliyle gorunce affetmedim. 
 Simdiye kadar da en cok bunlari kullandim.
Puantiye, chevron, cizgili, duz.
Canlarim benim modaya da uymuslar :)
Pembe konseptli sofra kurarsam kullanacagim bunlari.
Ekoseler, ve bisiklette olmazsa olmazlarimiz :)

Tanesi $3.99'dan 3 paket aldim.
Uzunca bir sure kullanacagimi dusunuyorum.



0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review