Friday, July 29, 2016

haftanin snapleri #5~

@ 11:48 AM

Bu aralar daha cok kitap okumaya calisiyorum.
O yuzden cafelere giderken hep yanima kitap aliyorum.
Sonunda ilk Pikachu'mu yakaladim.
Gucsuz bir Pikachu ama yinede yakaladim yani :)
Pokémon savaslarina katildim ve kazandim Bir gym'i mintikam olarak ilan ettim :)
Ilk defa bir oyun bu kadar hosuma gitti diyebilirim
Cok basit ama cok eglenceli.
Tek kusuru his batarya dostu degil. Yanimda hep battery port tasimak zorunda kaliyorum.
Bu hafta hava cok cok sicakti ama arada aniden cok ciddi firtinalar cikti ve hem islatti hem korkuttu.
Yinede ne kumsalda guneslenmemize ne de piknik yapmamiza engel olmadi.
Kirk yilda bir Boncuk Turk tarihini merak etti. Onda da yalan yanlis bilgiler veren bir vidyo cikti karsisina.
Lutfen, bu vidyo'ya gidin ve yorum yapin. Hem darbeyi ovuyor hemde Turkleri karaliyor.
Snapchat ve Ig'den de soyledim ama cok etkili olmadi.
Evet, internet cok karisik, corba gibi bir ortam ama
"Turkiye politik tarihi" diye arama yaptiginizda ilk karsimiza cikan vidyo bu olmamali.
Nordstrom anniversary sale vardi. Gittim baktim ama pek bir sey yoktu. Bir tek bu ayakkabilar biraz hosuma gitti ama ayagimda hayal ettigim gibi gozukmedi.
 Genellikle begendigim seyler pek indirime girmemisti.ama Zara'daki indirim gercekten efsaneydi.
Gerci ben her zamanki gibi indirim diye gidip, sezon'dan daha fazla sey alip ciktim ama olsun. :)

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review