Monday, June 9, 2014

Genes Vitamin E Swiss Creme~

@ 9:36 AM
Hani bizim evde hic krem yok, kremsizlikten kiriliyoruz ya, o yuzden gecenlerde market alis-verisine gittigimizde Sam's'te krem baktim.

Son donemde prensip olarak hediye yada cok iyi bir indirim olmadigi taktirde drug store markalarina pek bakmiyorum. Cunku cogu zaman istedigim performansi alamiyorum ve gereksiz yer isgal ediyor.
Ayrica zaten bedava degil, sadece nispeten uygun fiyatli.

Bu kremi digerlerinden ayiran ve dikkatimi ceken ozellik tabiki her zamanki gibi ambalaji oldu. :)
Zaten hep bu ambalajlar yakti beni
E tip kremlere benzeyen hali hosuma gitti. 
Ve uzerinde kocaman kuru ve hassas ciltler icin yaziyordu. Iste o kuru ve hassas ciltli kisi benim :)
Adeta beni cagiriyor!
Sonra icerigini okuyunca tamamdir dedim.
Dogal yaglarin karisimiyla yapilmis olmasi cok hosuma gitti.
Helede Lush gibi bazi markalar sirf dogal olduklari icin deli gibi pahali oldugunu dusunecek olursak...

Tabiki tipki Lush gibi bununda az cok kimyasallari vardir icinde ama olsun.
Sonucta bende zaten yuzume surmeyi dusunmuyorum.
Daha ziyade sahilden geldikten sonra gunesten cayir cayir yanan vucuduma surecegim.
Yapisinin bu ise cok uygun oldugu kanaatindeyim.
Zira ne body butter kadar kivamli ne de body lotion kadar civik, tam ortasi bildiginiz anam babam kremi kivaminda.
Zaten body butter kadar agirda degil. Yazmaya baslamadan once ellerime surmustum. Suan tamamen emmis durumda. Muthis nemlendiriyor. 
Hafif bir yaglilik hissi versede rahatsiz edecek kadar degil. 
O kadar dogal yagin oldugu kremin nasil bu kadar az yagli olmasi da ayrica sasirdigim bir konu.
Bir de kokusu var ki... oyy oyy oyy!
Dogal icerikli kremlerde arayipta bulamadigim turden.
Ellerimi hala kokluyorum.
The Body Shop'un kremleri gibi cok baskin tek bir kokudan ziyade, pek cok kokunun karisimi gibi.
Isin ilginc tarafi, kutuyu acip ilk kokladigimda burnuma oyle cok ahim sahim bir koku gelmemisti. Rahatsiz edici degildi, yine de guzeldi ama ellerime surdugumde daha bir guzellesti.
Sanki guzelligini gostermek icin ellerimle bulusmayi beliyordu.
Degisik iste, bunlar hep ilginc seyler :P

16 oz. 'luk Sam's boyunu -muhtelemelen battal boydur- $8'a aldim. Ebay'de ve Amazon'da da cesitli fiyatlarla vardi. 

Ilgilenirseniz yada denk gelirseniz aklinizda bulunsun.



0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review